For noen kan det å gå ut av grinda uten mamma og pappa, være en stor ting, for andre er det en selvfølge. I Eggen barnehage ser vi alles behov og utforskertrang.  Vi legger til rette for det enkelte barn, og i trygghet og spenning, ferdes vi trygt sammen og utforsker verden!

Barn og voksne er alle positive til å gå på tur uansett om det er vind, regn, snø, sol eller vakkert vær. Ofte finner vi magiske ting på turen som blir med hjem.

Om vi har korte eller lange føtter, om vi må sitte i vogn eller går selv, sammen gjør vi oss kjent.

Turer er ofte forskjellige, korte, lange, vi skal et bestemt sted eller vi skal «lukte på rosene» langs veien. Alle turer gir oss erfaringer med nærmiljøet, samfunnet og verden.

Kategorier: Ukategorisert